Wees welkom, ja kom erbij ...

Hey iedereen,

van harte welkom op mijn "Bosmannekes" blog! Ik heb deze blog gemaakt naar aanleiding van een opdracht rond ICT. Mijn blog zal regelmatig bijgewerkt worden dus kom regelmatig maar eens langs.

Greetz

woensdag 30 januari 2008

Uitstapje met school

Gisteren hebben we een bezoekje gebracht aan het Ford van Breendonck en de Dossinkazerne. Persoonlijk vond ik het bezoek aan het Ford van Breendonck het leerrijkst en boeiendst. De gids vertelde op een zeer aangrijpende manier het verhaal en probeerde ons zo goed mogelijk te laten inleven in de situatie.

Vandaag moeten we rond deze uitstap dan enkele opdrachten maken en deze donderdag presenteren aan elkaar.

We zijn benieuwd naar de presentaties van de andere groepen en ook naar die van "mijn" groepje!

Greetz

Geen opmerkingen: