Wees welkom, ja kom erbij ...

Hey iedereen,

van harte welkom op mijn "Bosmannekes" blog! Ik heb deze blog gemaakt naar aanleiding van een opdracht rond ICT. Mijn blog zal regelmatig bijgewerkt worden dus kom regelmatig maar eens langs.

Greetz

zondag 1 juni 2008

Examens en Surprise

Het is weer tijd om te studeren voor vele mensen. Voor anderen breekt de tijd aan om hun portfolio en IP af te werken en te presenteren. Voor elk is er wel iets om aan te werken.

Ik wil langs deze weg iedereen veel succes wensen met hun examens/opdrachten!
Nog even doorbijten en we krijgen een welverdiende vakantie!

Ondertussen heb ik een kleine suprise voorzien. Klik op onderstaande link en kom op mijn facebook! Langs deze manier kan je met vroegere vrienden terug contact opnemen! Een leuke aanrader.

link: Kevin Bosman

Veel succes

Greetz

Geen opmerkingen: