Wees welkom, ja kom erbij ...

Hey iedereen,

van harte welkom op mijn "Bosmannekes" blog! Ik heb deze blog gemaakt naar aanleiding van een opdracht rond ICT. Mijn blog zal regelmatig bijgewerkt worden dus kom regelmatig maar eens langs.

Greetz

zaterdag 16 februari 2008

Gezellig avondje




Gisterenavond zijn we met het "groepke" samengekomen bij Evelyn thuis. We hadden donderdagavond een uitnodiging in onze mailbox gekregen om dus op vrijdagavond langs te komen! Wij hebben natuurlijk geen moment getwijfeld en snel zoals altijd gereageerd (positief natuurlijk). Het mag gezegd worden we zijn echt heel maar dan ook hèèl goed ontvangen door de vrouw des huizes! We kregen als kers op de taart nog een live nummer te horen van een plaatselijke gast. Jaja en ik kan je zeggen het was de moeite! Wat was er verder nog te beleven in Waasmunster :-)
- Enkele bezoekers die dachten er een zuipfestijn te houden
- Enkele pikante uitspraken van de normaal gezien " brave " personen
- ...
Hier zie je van een deeltje van "het" groepeke 1 lichaamsdeel :-)
We konden weeral op een leuke en gezellige avond terugblikken!

Greetz

3 opmerkingen:

meester Michiel zei

Van een zuipfestijn gesproken: die gast kwam gewoon op mijn arm zitten. Plaats tekort moet die gedacht hebben! Maar ja, ik begrijp dat wel als je tegen zo een kathedraal van een lichaam moet aankijken...

Greetz
Miguel

Evelyn zei

Ik heb jullie heel graag in mijn huisje ontvangen, hoor;). En ja de Michiel zijn kathedraal das nie gewoon e.

xxx

Niki zei

amai, azo een kas dat da was :p