Wees welkom, ja kom erbij ...

Hey iedereen,

van harte welkom op mijn "Bosmannekes" blog! Ik heb deze blog gemaakt naar aanleiding van een opdracht rond ICT. Mijn blog zal regelmatig bijgewerkt worden dus kom regelmatig maar eens langs.

Greetz

dinsdag 19 februari 2008

Volg hier je favoriete serie



Hey iedereen ( het "groepke"),


Vanaf morgen kunnen jullie hier dus de gebeurtenissen volgen van de "aangevraagde" programma's zoals Sara, Eeuwige roem en wie wordt de man van Pheadra! Speciaal voor jullie zal ik zelfs Sara nu volgen om jullie een goed verslag te kunnen brengen!

Tot binnekort he


Berichten zijn Greetz

5 opmerkingen:

Niki zei

Bosman, moesten we u ni hebben eh! ;)

Stijn zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Stijn zei

Hoe het komt da ik da vorige heb verwijderd, is mij ook een raadsel...:)
Maar tis sympathiek van ou jongske!
brengde gij dan ook verslag uit van girls of the playboy mansion? merciii
kanaal 2 23.25u denkk

oowxxx

valerie van de voorde zei

Sara is leuk en gezellig en ik vind het tof dat een jongeman van 22 daar voor uitkomt!!!

Evelyn zei

merci kevin van de briefingk. Alles is hier in orde, maar WE MISSEN U!!!!!
(stijn: we hadden hier samen duizend mopkes kunnen uithalen...:d)

Van de vriendjes