Wees welkom, ja kom erbij ...

Hey iedereen,

van harte welkom op mijn "Bosmannekes" blog! Ik heb deze blog gemaakt naar aanleiding van een opdracht rond ICT. Mijn blog zal regelmatig bijgewerkt worden dus kom regelmatig maar eens langs.

Greetz

dinsdag 12 februari 2008

Muzo-dag

Vandaag stond er een "muzo-dag" op het programma. Wat vooraf als een groot mysterie werd voorgesteld bleek achteraf ook nog mysterieus te zijn! De dag werd opgebouwd rond het thema 'SPOREN'. We hebben kennisgemaakt met een abdij te Bornem. In deze abdij hebben we enkele ruimtes bezocht en activiteiten tot een goed einde gebracht.

Persoonlijk vond ik het een bizarre en toch vermoeiende dag!
De lectoren waren zelf nog zeer uigelaten wat zorgde voor een aangename sfeer!
Een pluim voor de aanwezige lectoren :-)

Greetz

PS: Ik vond het niet leuk hoe er op mijn nieuwe laaarsjes werd getrapt!:-)

Geen opmerkingen: